noorden Nieuw Zeeland - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Amanda & Jeroen A van der Wal - J Huisman - WaarBenJij.nu noorden Nieuw Zeeland - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Amanda & Jeroen A van der Wal - J Huisman - WaarBenJij.nu

noorden Nieuw Zeeland

Door: Amanda & Jeroen

Blijf op de hoogte en volg Amanda & Jeroen

25 Januari 2010 | Nieuw Zeeland, Auckland

hallo allemaal,

Leuk om al jullie berichtjes te lezen.
Jullie plaatsen meer berichtjes dan wij ;) haha maar we doen ons best.
Hier weer even een up-date in 10 min want dan is onze tijd voorbij.

De afgelopen dagen zijn we van Auckland naar het noorden gereist. Eerst Stillwater waar we ons een beetje hebben georienteerd. Vervolgens door naar bay of Island. Prachtig hier. We hebben het meest noordelijke puntje gezien en jeroen is met een klein bord naar beneden gedoken van een zandheuvel. Na 1 smakkert van een ander Nederlands meisje had amanda het wel gezien.
Verder hebben we daar een boot tripje gemaakt. Heerlijk in de koude wind met af en toe een verfrissende bui(tje). Op naar the hole in the rock (jeroen zijn droom :P).
We waren nog geen halfuur opweg en ineens waren er voor,achter, naast en onder ons allemaal DOLFIJNEN!!!! Echt super gaaf!! Hier hebben we zeker een half uurtje naar gekeken en zo goed en kwaad als het kon hebben we dit proberen vast te leggen (op foto en op camera!! -> thuis zien jullie de resultaten).

We hopen over een paar dagen foto's op de hardeschijf te zetten en dan ook een paar online. Deze comp hier is heel erg traag en hier gaat het dus niet lukken!

Al met al gaat het hier erg goed met ons en vermaken we ons prima. Ons vervoer is met een gehuurde auto en onze slaapplaats is in een gekochte tent ;) met (na eerste een paar erg harde matjes te hebben geprobeerd) op een heerlijk dik luchtbed -> met jawel een pomp die op de auto gaat!! hoezo back to basic :P

tijd is om dus tot het volgende internet cafe ;)

Liefs van ons op dit moment vanuit een stikend moderpoeltje :D die verhalen komen later

• 26 Januari 2010 - 08:53

Johan En Mia:

Ik krijg de kriebels ,als jullie veslag tot me doordringt.
    Wat genieten.groetjes Johan H

• 26 Januari 2010 - 15:38

Jorien:

He!

Het leventje in Nederland gaat door maar de verhalen van de andere kant van de wereld klinken goed!
    Blijf genieten! :D
    Xx

• 26 Januari 2010 - 15:55

Nicole:

Hey!!
    Wat super dat jullie het zo naar jullie zin hebben. Ben echt jaloers!! Ik wil ook op vakantie!
    Ik ben benieuwd naar meer verhalen!!
    Liefs Nicole

• 26 Januari 2010 - 16:04

Indira:

He reisigers...

leuk om te lezen dat julie het zo lekker naar het zin hebben...

x

• 26 Januari 2010 - 19:09

Mark En Hanneke:

hoi amanda en jeroen.
    Dat klinkt allemaal goed!!
    Willen jullie nog wel terug?
    Maak dr wat moois van.
    Heel veel groetjes van
    Mark, Hanneke en Lindo!!

• 27 Januari 2010 - 11:26

Ma Mrijke:

Hallo jeroen,amanda

Wat mooi dat wij zo jullie kunnen volgen op afstand.dat doet ons goed,wij zoeken zelf de plaatjes er wel bij dan hebben wij weer wat te doen prachtig...........
    Het is hier erg rustig,
    Het is hier koud,van ons mag de lente komen.
    zodat wij ook weer wat kunnen onder nemen.
    wij wachten weer op nieuwe berichtjes doe lekker rustig aan en genieten.
    groetjes en een dikke knuffel