foto's - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Amanda & Jeroen A van der Wal - J Huisman - WaarBenJij.nu foto's - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Amanda & Jeroen A van der Wal - J Huisman - WaarBenJij.nu

foto's

Door: Amanda & Jeroen

Blijf op de hoogte en volg Amanda & Jeroen

31 Januari 2010 | Nieuw Zeeland, Auckland

oeps de foto's passen hier nu even niet meer op dus we plaatsen ze even snel op onze hyves.

Als iemand nog tips heeft om een goede link toe te voegen om meer foto's te kunnen plaatsten zijn deze ERG welkom! thanks

• 31 Januari 2010 - 15:53

Johan En Mia:

Wat een prachtig landschap,is in Mangatepopo park ook wintersport,Jullie hebben een blits petje op.
    Armanda,s jasje komt me bekent voor.Is dit het begin of einde van de aarde.blijven genieten groetjes Johan H.

• 01 Februari 2010 - 10:16

Pa Henk:

alle afbeeldingen opgeslagen hier is het elke dag sneeuw daar is het beter geniet er van veel plezier

• 02 Februari 2010 - 08:25

Peter En Mary:

Hi Amanda en Jeroen,

Geweldig he Nieuw Zeeland. We zitten nu op het zuidereiland, bij Kaikoura. Gaan morgen de walvissen doen. Zijn benieuwd en weer veel foto's maken natuurlijk. Gaan waarschijnlijk de reis iets aanpassen. Maar dat horen jullie nog wel.

Veel plezier nog in NZ.

Groetjes Peter en Mary

• 02 Februari 2010 - 11:10

Joske & Martijn:

WAt een geweldige verhalen en foto's Ik ga zo de rest op jullie hyves verder bekijken!
    Zo te lezen hebben jullie het helemaal naar jullie zin en is het daar prachtig mooi weer en een fantasties uitzicht!
    Geniet er maar weer verder, dat doen wij hier van de sneeuw!! haha

Groetjes Joske & Martijn

• 03 Februari 2010 - 14:43

Frans En Ans:

Hallo Jeroen en Amanda

Wat heerlijk om zo rond te reizen en van alles te beleven.Mooie fotos, mooi land. Dit wordt 'n reis die jullie nooit meer zullen vergeten.
    Geniet ervan.
    Groeten van Frans en Ans

• 03 Februari 2010 - 16:33

Eeuwke En Alie:

Hallo Jeroen en Amanda,
    wat leuk om die verslagen te lezen.
    Als je ze leest kom je zelf helemaal in de stemming voor vakantie.
    Doe voorzichtig geniet van alles en blijf vooral mooie verhalen schrijven.
    Groetjes van ons.
    Eeuwke en Alie

• 03 Februari 2010 - 20:39

Lynne:

Hee tof om al jullie foto's te zien! Ben een beetje jaloers dat jullie die Alpine Crossing wel hebben kunnen doen; de foto's zien er adembenemend uit! Gaat goed met tentje en luchtbed en auto? En in't Engels? ;) Ben erg benieuwd! Ik hoop dat jullie beiden volop in vakantiestemming zijn, maar dat kan niet anders in deze omgeving!! In Holland mis je helemaal niks...
    Dikke kus!

• 04 Februari 2010 - 14:08

Eduard En Wilma:

hey jeroen en amanda

wat ontzettend mooie foto's.
    wat is het daar mooi
    denk dat jullie ontzettend genieten van jullie avontuur.
    wij wensen jullie nog heel veel plezier daar toe en genieten van jullie ries he

groetjes en liefs van eduard en wilma