Bestemming Taupo - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Amanda & Jeroen A van der Wal - J Huisman - WaarBenJij.nu Bestemming Taupo - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Amanda & Jeroen A van der Wal - J Huisman - WaarBenJij.nu

Bestemming Taupo

Door: Amanda & Jeroen

Blijf op de hoogte en volg Amanda & Jeroen

31 Januari 2010 | Nieuw Zeeland, Auckland

Momenteel zitten we in Taupo, nog maar enkele uurtjes maar het geeft even een idee.
De afgelopen dagen hebben we in rotorua vertoeft. Rotorua staat bekend om zijn moder en geisers.
"Follow your nose" was een van de uitspraken van onze campingbeheerder, en jahoor voor Rotorua is dit de juiste uitspraak. Achter onze camping in Rotorua was een heuze modderpool en de geur rook je zodra je de camping op kwa. Als of we hier nog niet genoeg van hadden zijn we ook nog enkele parken afgegaan om deze geur nog eens extra tot ons te nemen. Naast de geur (welke je maar even voor lief nam) waren de dingen die je daar zag absoluut de moeite waard!! Mooie kraters gezien en meren met prachtige kleuren.

We lopen hier wat af in NZ! En jaja nu zijn we heel blij met onze superdeluxe en zeer modieuze teva slippers! Eerst even wennen aan de bandjes die juist moeten worden afgesteld maar daarna lopen ze heerlijk! Met alle KM die we lopen -> heuveltje op heuveltje af lijkt het wel alsof we aan het oefenen zijn voor de Nijmeegse vierdaagse... nou jongens die zit er nog niet in! Maar hopelijk gaan we ene deze dagen een prachtige wandeltour maken van 18km :O. Namelijk in het Tongariro National Park = Lord of The Rings Tour.

We zijn ook naar hobbiton geweest in matamata. Was echt gaaf omdat van zo dichtbij mee te maken. Het huisje gezien van Bilbo. weet je niet wat we bedoelen, dan moet je zeker de film gaan kijken. We hebben een heleboel foto's gemaakt en ze zijn goed gelukt want de zoon scheen er mooi bij :D.
En jaja wij weten nu een klein geheimpje ;) haha

Goed het is dan eindelijk zover... we zetten een paar foto's online -> teminste dat is de bedoeling!

Tot de volgende up-date.

Wij gaan nu lekker dromen in ons koude tentje..want het wil hier nog wel eens fris zijn s' nachts welterusten allemaal en vooral door blijven berichten. Sorry als we niet al jullie berichten kunnen beantwoorden. Nou doeidoei